Ahad, 30 Oktober 2022

PKDM P171 SEPANGGAR TERIMA 105 KEAHLIAN

Ketua Bahagian Sepanggar jumardie lukman Parti PKDM  Rasmi cawangan baru di kg permai borang di terima oleh Ketua Bahagian PKDM Sepanggar seramai 105 borang alih di serahkan oleh Ketua cawangan kampung permai,
Kepada Tuan jumardie lukman ketua Bahagian parti PKDM  jumardie juga mahu kepada semua cawangan Berkerja kuat dalam PRU15 ini semua cawangan PKDM di kawasan Sepanggar ini Saya ingatkan supya. Menjadi telinga dan mata saya jika saya menjadi wakil Rakyat di kawasan Sepanggar ini. Di Sepanggar ini semua keluarga besar saya, saya tiada kira dia parti mana dan ikut Sapa nama di Sepanggar ini tetap keluarga saya,
Jumardie Lukman terima Borang Keahlian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sabah sedia dua tenaga kapal tambah tenaga elektrik di Sabah

Sabah sedia dua tenaga kapal tambah tenaga elektrik di Sabah KOTA KINABALU - Timbalan Ketua Menteri Sabah, Datuk Ir Shahelmey Ya...